psalm 91 in afrikaans

Psalmsing tot eer van die here met die siter met die siter en die stem van gesang take a psalm and bring hither the timbrel the pleasant harp with the psaltery. Heres how to read the Bible in Afrikaans.


Psalm 91 Christen Nuus Christian News

91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind en die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die Here.

. Die Here belowe Sy beskerming aan die wat Hom hul Toevlug. Die almagtige God sal jou bewaar. Free Reading Plans and.

Bible App for Kids. Change Language items local_title items. Die Allerhoogste het jy jou beskutting gemaak.

PSALM 91 - AFRIKAANS. 11 want Hy sal sy engele aangaande jou bevel gee. 2 Ek sal tot die Here sê.

Gratis Leesplanne en Oordenkings oor PSALMS 9111. The Inner Meaning of the Prophets and Psalms 341. PSALMS 91 Afrikaans 19831992 AFR83 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind 91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind en die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die.

Afrikaanse Vertaling 1953. Psalm 91 in Afrikaans. 1 As jy na die allerhoogste God toe gaan dat Hy jou moet oppas kan jy van een ding seker wees.

Psalm 91 soos gesing in die Gereformeerde Kerk Suid Afrika GKSAMusiek gemaak in Ableton Live 11Video gemaak in OpenShot Video Editor. Onthou Alles Wat God. Wanneer Christene gekonfronteer word met die vrees van die vyand is dit goed om te weet dat jy nie alleen is nie maar dat God by jou is en jou beskerm.

3468 views Nov 1 2020 Psalm 91 voorlesing uit die Afrikaanse Ou Vertaling 195355 Hierdie bekende Psalm oor die Beskerming van God is die tweede aflewering in my. En die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die Here. Ps 91 Afrikaans is ook bekend as die Beskermings Psalm.

Gratis Leesplanne en Oordenkings oor PSALMS 9111. October 30 2020 PSALM 91 - AFRIKAANS. 2 Jy kan vir die Here sê.

Jubel tot eer van god ons. Psalm 91 Afrikaans Please subscribe to My Channel In die skuilplek van die Allerhoogste. To read the Bible in Afrikaans please visit the site of the Bible Society of South Africa at this.

9 Want U HERE is my toevlug. 1 HY wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. U is my toevlug.

Psalm 91 Afrikaans 91 Ps Psalm 91 Afrikaans is die Beskermings Psalm wat jy naby jou kan hou in tye van nood. AFR53 PSALMS 91 In die beskerming van die Allerhoogste. 10 Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie.

Psalms 9110 - Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie. PSALMS 91 NLV PSALMS 91 Op God kan ek vertrou 1 Hy wat woon in die skuilplek van die Allerhoogste sal rus in die skadu van die Almagtige. 2 Ek sal vir die Here sê.

U is my toevlug en my veilige vesting my God op wie ek vertrou 3 Dit is Hy wat. Ps 91 Afrikaans is net. U beskerm en bewaar.


Nlt Psalm 91 Etsy


Psalm 91 7 8 Our Joyous Rejoicing


Psalm 91


Psalm 91 Have A Blessed And Safe Night Or Day From The Darkness Into The Light


Psalm 91


Faith Nugget Psalms 91 11 12 Crossroads Ministries


Psalms 91 2 Ek Sal Tot Die Here Se My Toevlug En My Bergvesting My God Op Wie Ek Vertrou Afrikaans 1933 1953 Afr53 Laai Die Bybeltoep Nou Af


Psalm 91 God Se Beloftes Van Beskerming Nader In Eenvoud


Handjies Vir Jesus Mienie Psalm 91 Facebook


Pin On Afrikaanse Versies


Psalm 91 Druckvorlage Christliche Perlen


Psalm 91 Minimalismus Kunstdruck Von Andreaanderegg Redbubble


Psalms 91 100 Free Coloring Stevie Doodles


Psalm 91 Afrikaans Jesus Christus Die Koning Kom Binnekort Terug


Psalm 91 11 Engele Vinyl Wall Stickers Wall Art Studios Sa


The Crags South Africa Wall Decoration With The Bible Psalm 91 11 In Afrikaans Language In A Small Dinner In The Countryside Garden Route Africa Stock Photo Alamy


Psalm 91 Stock Photos Free Royalty Free Stock Photos From Dreamstime

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Regan Gascoigne

26+ free procreate pixel brush

21+ golden wattle drawing